Wednesday, March 12, 2014

TAK kenal maka TAK cinta.....via sk saliliran

ALHAMDULILLAH....
Kini aku bergelar guru...
Banyak sudah pahit dan perit aku lalui....
Ada juga kisah ketawa dan air mata.....
Yang penting ingat tanggungjawab kita pada negara.....

Sekolah KEbangsaan SALILIRAN adalah sekolah antara sekolah pedalaman yang paling mencabar di SABAH dan mungkin di MALAYSIA.......
Dan disitulah aku ditempatkan untuk berkhidmat.....
Aku inagt lagi pada tanggal 1 julain 2013.... 

Mula-mula rasa sanagt down bila dipostingkan di dalam hutan....hmmmm....
But sekarang alhamdulillah dah rasa sangat HAPPY....
Penerimaan hati....
Penerimaan murid....
Alhamdulillah ALLAH berikan kekuatan.....
 

Mereka juga inginkan perubahan....
Doakan agar mereka juga seiring denagn sistem pendidikan di bandar....


Dalam serba kekurangan...
Semangat ingin belajar pada mereka amat TINGGI...

With tahun 6....

Keceriaan senantiasa mereka.....
Moga aku juga miliki keceriaan itu.....

Masa petangku terisi dengan main bola dan ariyok ( mandi) mandi sungai....,

Menunggu masa bermain bola....

Ariyokasunagai...hahahah

Antara guru yang berkhidmat di SK Saliliran.....ketika ini pemantauan dari wakil PPD nabawan...


Nantikan next entry....
Hahahah...
My blog baru ja boleh log ini...
Sori lama xupdate...
Da masalah...
Now dah ok....
Tunggu the nexxt updateee....
Heheheheh







No comments:

Post a Comment