Saturday, February 12, 2011

HaRi iNi DaLaM SeJaRah 11/2/2011

jam 0100 (11/2/2011)
bermulalah melakukan sambungan kerja...pelik jugak..nak buat awal-awal tak da mood...dh masuk pagi baru da mo0d...ish2...
malam ni dh masuk malam ke3 tido lewat......tapi malam ni dh dekat 5 pagi bru tido..tu pon TERTIDUR...
huk3.....menghabiskan masa dengan minum kopi yang amat pekat..adoi...sekali minum ialng terus mengantuk..hahahah......
bertahan punya bertaha..tewas jua dlm koi 5 pg....mmg dh lewat tp dh sampai tahap xleh tidur...gawat ni...
TERTIDUR lah say.......




jam 0645  (11/2/2011)
aku bangun agak awla dari yang lain....tpi aku fokus buat BLOG ni ja pgi tad....
fokus punya fokus..nyaris lewat mandi ke kuliah.....
heheheheh......
pastu g klaz..hari ini ok ja..xda masalah....
rasa seronok sbb SABTU dan AHAD makin hampit..
huk3
dalam klaz ok ja....pastu housemate msg kata nk masak..so xyah bli makanan la ari ni...
huk3






jam 1430 (11/2/2011)
selepas balik solat jumaat...MAKAN TYME....
pas makan tu...siap2 nk g LOW YAT....



bukan apa...nk beli mouse n collerpad je...
cian kat laptop ni......
asyik panas je...heeeeeeeeeeeee......
pastu g LOWYAT ga sbb teman housemate g repair laptop......
tokey tu kata 3 jam baru siap da.....
nak dijadikan citer...nk tuggu 3 jam...
habis pusing 1 LOWYAT....
macam mau tercabut ja kaki ni....
dah puas pusing pon xcuku 3 jam...penat pusing punya pasal...aku tertido da kat sana....
tapi jap je...
risau gak la......
dalam jam 8 malam baru siap..bayangkan..punya lama ni kena tunggu.....


jam 2030 (11/2/2011)
adoi....malam pulak..ni yang xbez...
kena bawa moto malam2..dh la mata kurang nmpak...
huk3..layan je la...
bawa pelan2..janji sampai........
baru  je kuar LOW YAT.....tetiba moto housemate aku kena tahan POLIS....


adoi..apakah kesalahan dia???
aku berhenti depan sikit dari membe aku kena tahan..
aku perhatikam dri jauh ja..
aku masuk campur..kang ngan aku masuk lokap...
agak dalam 10 minit..selesai la.....
tau apa cara pelepasan dia???
hanya dengan sekotak rokok.....



CIS!!! ingatkan saman td...
tp biarkan..itu mybe cara polis sekarang..xcukup duit nk beli rokok...huk3.....

tapi aku?? adoi kena bawa mota malam2 pula..
masalah2.....tapi janji balik umah.....
dengan berkat kesabaran..akhirnya sampai umah gak...
ALHAMDULILLAH......SYUKUR padaNYA


jam 2301 (11/2/2011)
mata ni ngantok sesangat.....
tapi nk main FB punya pasal..layan e jap..



heeeeeeeeeeee.....
pening punya pasal.....jam 2330....
aku tewas...
aku ngantuk sesanagt.....


SELAMAT MALAM SEMUA....








No comments:

Post a Comment